Korespondencja

Z miłą chęcią będziemy publikować Państwa listy do naszego stowarzyszenia. Oczywiście za Waszą zgodą. Umieścimy pochwały i krytykę. Z góry dziękujemy za listy. Ostatnio napisała Pani Christine Beugat z Freiburg'a nad Breisgau u podnóża Szwardzwaldu w Niemczech.

"Witam Autorów Portalu Bydgoskie Kamienice,

Szukałam coś innego, a odnalazłam Wasz Portal i z przyjemnością
"przestudiowałam" go. Jestem miłośniczką architektury minionej epoki
i wiele lat żyłam w Bydgoszczy, urodzona jednak jestem po wojnie,
dlatego dziękuję za ten wspaniały spacer po Bydgoszczy minionego blasku.
Jednocześnie ogarnia mnie gorzki żal, bowiem czego nie zniszczyła
wojna to zniszczyła komuna. Uważam, że władze PRL dokonały mordu nad miastem. No cóż, w tym miejscu ma Kaczynki racje," Hołota ............."
Jestem też rozczarowana takim małym oddźwiękiem uczestników Forum na Waszym Portalu.
Życzę Państwu dużo powodzenia i wiele pozytywnych opinii od zainteresowanych.

Pozdrawiam
Christine Beugat
aus Freiburg i.Breisgau"